ULANG TAHUN

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 17, 2011

order dari cik fatin.

Salam everyone.

Actually barang yang ditempah dr last week dah dapat pun. Tapi biasalah, kemalasan bila makin menjadi-jadi. So, ini order dari roomate kite, Cik Fatin Habibah yang comel. ;)

Dia amatlah berkenan dekat bekas make up yang aku pakai, walaupun coraknya tak lawa bagai mana pun. So, dia request nak sejibik macam bekas make up aku, but with using kain.

So, let's cuci mata with picture. ;)

Inilah bekas beg make up yang cik Fatin kenan sangat-sangat tu. Made in SINMA. haha.

So, bila bertukar wajah, unutk seakan-akan beg di atas maka jadilah


"

"

"

"

"

"

"

amboi! haha. tadaaaaaaaaaa!


dan lagiiiiiiiii!


haha. santek tak? santek tak? tak yang spoil ribbon boleh terbalik pulerrrrr! aiseyh!!!
Nasiblah baik cik Fatin Habibah ni sporting orangnya dan dia sangat berpuas hati. saya suka, saya suka.

trimas banyak-banyak kepada roomate saya yang dikasihi lagi dicintai. i lap u more lah. hehe. ;)

orait, stay tuned for next entry. daaaaaaa.

Assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment