ULANG TAHUN

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, October 31, 2011

Alhamdulillah SNf Craftilicious masuk Harian Metro

Pada tanggal 29 Oktober yang lalu, SNf Craft 'feature' dalam Harian Metro.

Alhamdulillah,syukur sangat-sangat.








gila kuasa hamek sampai 2 page. muahahaha
*maaf bebanyak akibat kekaburan gambar. nanti sy scan kasi terang jelas lagi nyata* ;)


Maka dengan itu, saya SITI NORFATHIAH MD AFANDI selaku tuan tanah kepada SNf Craftilicious ingin mengucapkan jutaan, berbillion terima kasih kepada semua pihak yang telah memberikan sokongan, dorongan, semangat dan segala bagai bantuan merangkumi segala aspek kepada Snf Craftilicious yang baru nak bertatih setahun jagung nie.



Kepada keluarga selaku tulang belulang kuat saya, ehem2 (opssss!), kepada crafter-crafter semua, kalau ada salah dan silap saya jangan malu dan segan, segala teguran saya terima dengan hati terbuka dan lapang dada.


Ekspecially kepada para pelanggan yang yang dihormati dan dikasihi, saya sayanggggggggg kamooo semua. Kalau-kalau saya terlambat pos barang ke, tersalah anta ke, tak kemas jahitan saya, dan apa-apa saja lagilah mohon ampun beribu-riban ampun. Hanya ALLAH sahaja yang mampu membalas jasa kalian semua.


Jazakallah bikhair. Terima Kasih Semua!

Luv u all! :) Wassalam

No comments:

Post a Comment