ULANG TAHUN

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, October 28, 2011

inilah yang aku cari selama ini.

letih. perih. jerih.

dah berkurun lama aku perhati dari jauh. sekadar memendam di dalam hati. hari-hari sebelum tido aku monolog sendiri, "bilalah aku boleh dapat". hari-hari kot. bantal busuk aku pun nek nyampah dengar. duhai hati,bersabarlah. insyaAllah, ade hikmah setiap apa yang berlaku. (ayat sedapkan hati)

sirius. hari-hari aku menanti dengan penuh sabar. berharap semoga esok, dia datang dekat aku. tapi, hari-hari yang aku lalui hampa belaka. cisssssss!

beberapa bulan berlalu.

di suatu hari yang hening, tiba hati aku tersentak. "kali ini mmg aku kene 'fight'. apa pun terjadi, aku mesti dapatkan dia".


mesti. pasti. harus yakin pada diri sendiri.


akhirnyaaaaaaaaaaaaaa!!!! tadaaaaaaaa...

"
"
"
"
"
"
"













dan bertukar menjadi!!!!!



















sirius! memang sangat-sangat teruja. 

ahai! nak menjahit pun makin semangat. 
tp apakan daya. pelajaran melebihi segala-galanya.
terpaksa lupakan aktiviti menjahit seketika.
nak bagi laluan pada tesis dan assignment yang segala bagai.

selamat menyerabutkan otak. 

wassalam. 

No comments:

Post a Comment